با استراتژی، برگ برنده را در جنگ های سایبری در اختیار داشته باشید

با استراتژی، برگ برنده را در جنگ های سایبری در اختیار داشته باشید

cyber

زمانی‌ که وینستون چرچیل گفت: “آقایان پول ما تمام شده حالا زمان آن رسیده که فکر کنیم.” مشخصا از امنیت سایبری صحبت نمیکرد، اما با توجه به گفته‌های قائم مقام شرکت Sylint  که از ارائه کنندگان سرویس‌های امنیتی است، میتوانست همچین منظوری نیز داشته باشد.

بسیاری از سازمان ها در سمت پیروز جنگ امنیت سایبری نیستند چون متاسفانه به ما تلقین شده که می توانیم راه خروج از بحران را بخریم. ما باید ابتدا استراتژی داشته باشیم بجای اینکه شلیک کنیم سپس هدف بگیریم.

وی که از جمله مقامات نظامی باز نشسته است بیان کرد که موفقیت نظامی و امنیت سایبری هر دو یک هدف را دنبال می‌کند و آن هدف منابع است.

برای داشتن یک استراتژی قوی هم زمان لازم است هم هزینه، زمانی‌ که مدیران را از خطرات امنیت سایبری مطلع کنید، مسلما می توانید بودجه لازم برای استراتژی امنیت را تهیه کنید.

همچنین برای ساختن این استراتژی زمان لازم است. عملا بستن تمامی‌ راه‌های نفوذ و کنترل تمامی‌ موارد امنیتی غیر ممکن است اما با تمرکز بر فاکتور‌هایی‌ که برای یک تجارت مهم هستند می‌توان از منابع به بهترین وجه استفاده کرد تا امنیت برقرار شود. به گفته وی : سازمان خود را بررسی‌ کنید تا بتوانید چارچوب مناسبی برای امنیت سازمان تهیه کنید.”

افزودن دیدگاه جدید

دیدگاه های شما

مطالب مشابه:  حمله عظیم DDOS به سایت های معروف دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X