کسب مقام اول بهترین عملکرد در سایتAV-Comparatives توسطESET Endpoint Security

کسب مقام اول بهترین عملکرد در سایتAV-Comparatives توسطESET Endpoint Security

کسب مقام اول بهترین عملکرد در سایتAV-Comparatives توسطESET Endpoint Security

AV-Comparatives تست عملکرد شبکه که توسط ESET راه اندازی شده است را منتشر کرد، در آن 6 حوزه امنیت مورد تست قرار گرفته است. در این تست مدیریت و بهره برداری از منابع بر روی 6 دستگاه مختلف که توسط راهکارای مختلف امنیتی محافظت می شوند مورد ارزیابی قرار گرفته است و در آن تاثیر آن ها بر روی استفاده از منابع سیستم مانند ترافیک شبکه، بار سیستم ( CPU و RAM) مورد بررسی قرار گرفته است. به روز رسانی های با حجم بالا تاثیر مستقیمی بر روی شبکه می گذارند و پهنای باند با ارزش را کاهش می دهند که می توان از آن برای کارهای مهم سازمان استفاده کرد.

Andreas Clementi مدیر AV-Comparatives می گوید: ” ESET به استفاده کم از منابع سیستم شناخته شده می باشد. تست اخیر تصدیق می کند که محصولات ESET هر آنچه را که وعده می دهند انجام می دهند  محافظت بدون ایجاد سربار اضافه بر روی سیستم ها.”

در میان رقبای تست شده، که شامل Symantec، Trend Micro، Kaspersky، McAffe و Sophos می باشد شرکت ESET کمترین ترافیک ترکیبی بیکار را به خود اختصاص داد. که در این تست فقط 0.2 MB مصرف نمود، که در مقایسه با ترافیک 2500 MB استفاده شده توسط Sophos قابل توجه می باشد. ترافیک های بزرگ پتانسیل آن را دارند تا تاثیر منفی بر روی شبکه بگذارد.

همچنین در تست دیگری ESET توانست رتبه بالایی را در خصوص حجم فایل های کلاینت ها به دست آورد. در مقایسه با Symantec که حجم فایل ها در آن 700 MB می باشد، حجم فایل های ESET 10 برابر کمتر می باشد. این نتیجه بیانگر یکی دیگر از مزیت های ESET در خصوص مدیریت شبکه می باشد که در آن داشتن کمترین footprint بر روی ترافیک شبکه می باشد. حجم بالای فایل های آنتی ویروس باعث کندی شبکه می شود. ESET Endpoint Security به صورت هموار اجرا می شود و حداقل تاثیر را بر روی سیستم دارد.

مطالب مشابه:  حمله عظیم DDOS به سایت های معروف دنیا

Palo Luka مدیر تکنولوژی شرکت ESET می گوید: ” در ESET، ما در حال توسعه ابر افزوده، فناوری چند لایه فعال و هوشمند که اتوماسیون و دانش انسانی را با توجه به بیش از 25 سال تجربه در زمینه پژوهش تهدید با یکدیگر ترکیب نموده است. به لطف محفاظت در برابر تهدید پیشرفته و روش های مداوم ما در خصوص پیشگیری، قادر خواهیم بود تا محصولی کامل ارائه دهیم.”

این تست ها فقط یک نتیجه ساده را می دهند: کسب و کارهایی که از راه کارهای سبک با بیشترین میزان کشف استفاده می کنند در همه ابعاد سازمانی وجود دارند. مشتریان از وجود راه کارهایی که به طور موثر کار می کنند و از نقاط ضعفی مانند استفاده بیش از اندازه از منابع سیستم و محیط شبکه رنج نمی برند، سود خواهند برد.

افزودن دیدگاه جدید

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X