لزوم استفاده از آنتی ویروس

لزوم استفاده از آنتی ویروس

لزوم استفاده از آنتی ویروس

لزوم استفاده از آنتی ویروس

چرا با وجود عملکرد ایمن باید از آنتی ویروس استفاده کنید.

لزوم استفاده از آنتی ویروس: مهم نیست که چگونه با رایانه یا لپ تاپ خود کار می‌کنید، برای محافظت از رایانه خود در برابر نرم افزارهای مخرب، به محافظت پیشگیرانه نیاز دارید. این همیشه بهترین راه برای به روز بودن نرم افزار آنتی ویروس برای شناسایی و حذف ویروس‌ها است.

آنتی ویروس برنامه‌ای است که سیستم رایانه شما را در برابر ویروس‌ها، کرم‌ها، روت کیت‌ها، بات نت‌ها و سایر تهدیدات آنلاین محافظت می‌کند. این مهاجمان ناخواسته را که می توانند سیستم شما را بیمار و آلوده کنند، مسدود می‌کند.

 

هکرها هر روز ویروس‌های پیچیده‌تری ایجاد می‌کنند که هنگام بازدید از سایت‌های کلاهبرداری یا بارگیری پرونده‌های خراب، می‌توانند سیستم شما را تحت تأثیر قرار دهند. ویروس یک مهاجم رایانه‌ای شناخته شده است که می‌تواند به طرق مختلف به رایانه شما آسیب برساند. شما باید از یک آنتی ویروس مطمئن برای محافظت از رایانه و لپ تاپ خود برای جلوگیری از همه این مشکلات ناشی از ویروس ها برخوردار باشید.

 

چگونه آنتی‌ویروس از سیستم شما محافظت می‌کند؟

همانطور که همه می‌دانیم جرایم سایبری روز به روز در حال افزایش است. فقط با مراجعه به یک سایت مناسب یا کلیک روی پیوست‌های ایمیل، سیستم شما ممکن است آلوده شود. لزوم استفاده از آنتی ویروس برای شناسایی و حذف ویروس‌ها، کرم‌ها ، نرم افزارهای جاسوسی، تروجان‌ها، روت کیت و سایر بدافزارها طراحی شده است.

 

استفاده از آنتی‌ ویروس مزایای متعددی دارد. برخی از آنها به شرح زیر است:

حفاظت در زمان واقعی: نرم افزار آنتی‌ویروس محافظت در زمان واقعی را برای رایانه و لپ تاپ شما فراهم می‌کند. به سرعت سیستم شما را اسکن می‌کند تا فایل‌ها یا برنامه‌های آلوده را شناسایی و حذف کند. این برنامه به طور فعال هر گونه کد مخرب شناسایی شده را حذف می‌کند. علاوه بر این، به شما اجازه می‌دهد تا زمان اسکن رایانه خود را برنامه ریزی کنید.

مطالب مشابه:  اطلاعیه مهم در خصوص محصولات Parallels-همان 2X سابق

تشخیص ویروس‌های متصل به بارگیری‌ها: نرم افزار آنتی‌ویروس قبل از بارگیری همه فایل‌ها را اسکن می‌کند تا مشخص شود که آیا تهدیدی وجود دارد یا خیر. در صورت وجود ویروس، بارگیری برای بررسی شما متوقف می‌شود.

ارائه بانکداری ایمن: آنتی ویروس با مسدود کردن برنامه‌های مخرب که سعی می‌کنند آنچه را که روی صفحه کلید تایپ می‌کنید، ضبط کند، تراکنش‌های آنلاین شما را ایمن می‌کند.

اسکن هارد رایانه: آنتی ویروس همچنین هارد دیسک را اسکن می‌کند تا مطمئن شود همه برنامه‌ها و داده‌ها عاری از ویروس هستند.

رسانه‌های قابل جابجایی را اسکن کنید: آنتی‌ویروس درایوهای فلش USB و سایر رسانه های قابل جابجایی را هر زمان که به سیستم متصل هستند، اسکن می‌کند.

تعداد زیادی ویروس که هر روز ایجاد می‌شود، اینترنت را به مکانی خطرناک برای موج سواری تبدیل کرده است. به همین دلیل نصب نرم افزار آنتی ویروس برای محافظت از رایانه و لپ تاپ ضروری است. مطمئن شوید که بهترین و مطمئن ترین نرم افزار امنیتی را برای محافظت از سیستم خود نصب کرده‌اید.

اگر به دنبال یک نرم افزار امنیتی مطمئن و به روز برای محافظت از سیستم رایانه خود هستید، در مکان مناسب فرود آمده اید. نصب آنتی ویروس Sniper آسان است و حفاظت کاملی از سیستم رایانه شما ارائه می‌دهد.

منبع: سافت یاب

برای دریافت نسخه آزمایشی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X