والدین هنگام ثبت نام دانش آموزان مراقب سایت‌های جعلی باشند

والدین هنگام ثبت نام دانش آموزان مراقب سایت‌های جعلی باشند

ثبت نام مدرسه

رئیس پلیس فتا استان ایلام هشدار داد: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش درخصوص ثبت نام دانش آموزان به صورت آنلاین، والدین مراقب باشند در دام سایت‌های جعلی گرفتار نشوند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان در خرداد ماه و به صورت رایگان آغاز خواهد شد. با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام دانش آموزان، والدین بایستی از طریق سایت‌های اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

وی افزود: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه “سیدا ” و درگاه “پادا” به نشانی pada.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند و ثبت نام کاملا رایگان می‌باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: والدین مراقب باشند این احتمال وجود دارد کلاهبرداران با طراحی سایت‌های جعلی در زمینه ثبت نام دانش آموزان اطلاعات هویتی شهروندان را به سرقت برده و در آینده مورد سوء‌استفاده قرار دهند و یا به بهانه پرداخت هزینه ثبت نام، آن‌ها را به درگاه‌های پرداخت جعلی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات بانکی آنها موجودی حساب آن‌ها را خالی کنند.

منبع: پلیس فتا

مطالب مشابه:  چگونه از Ransomware جلوگیری کنیم : تهیه فایل پشتیبان میتواند از شما محافظت کند البته اگر به درستی انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X