مهمترین عناوین امنیتی در سال 2017 از نگاه ESET

مهمترین عناوین امنیتی در سال 2017 از نگاه ESET

مهمترین عناوین امنیتی در سال 2017 از نگاه ESET

ESET پیش بینی امنیتی سالانه خود  برای سال آینده را تحت عنوان “موضوعات داغ 2017: امنیت درگیر باج افزار” منتشر کرد. در این گزارش، که توسط کارشناسان امنیتی ESET منتشر شده است، ارائه مباحث امنیت سایبری کلیدی مرتبط برای هر دو حوزه کسب و کار و مصرف کنندگان در مورد آخرین تهدیدات در حال شکل گیری، در سال جدید بیان شده است. این گزارش به دنبال ایجاد اطمینان بیشتر برای خوانندگان خود می باشد تا آمادگی بیشتری در برابر چالش های پیش رو داشته و در نتیجه بهتر محافظت شوند.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط آزمایشگاه های تحقیقاتی ESET از سراسر جهان، در این گزارش نشان می دهد که “سال باج افزار” به سال 2017 وارد شده و ادامه خواهد داشت.  پیش بینی یک روند جدید در خصوص باج افزاری از دستگاه های اینترنت اشیا می باشد. برای مثال  امکان ربوده شدن دستگاه ها توسط مجرمان سایبری وجود دارد که در ازای برگرداندن آن به دست کاربر درخواست پول خواهند کرد.

با افزایش هزینه جرایم اینترنتی تا بیش از 200٪ تنها در پنج سال گذشته، ESET نه تنها این گزارش را برای کمک به  کسب و کار ها و افراد برای درک تاکتیک های پیشرفته و تکنیک های به کار رفته توسط هکرها ایجاد کرده است، بلکه برای حفاظت در برابر تهدیدات در سال آینده نیز ایجاد شده است. با توجه به شهرت نامطلوب و همچنین اثرات مالی که از جرایم اینترنتی ایجاد شده است، بسیار مهم است که همه کاربران از انواع حملات که می توانند آنها را تحت تاثیر قرار دهند، آگاه باشند. این گزارش همچنین بر اهمیت آموزش مداوم به عنوان یکی از اجزای ضروری برای حفظ امنیت آنلاین ارائه شده است و برای خوانندگان خود گام های ساده ای برای بالا بردن سطح آگاهی ایجاد کرده است.

مطالب مشابه:  با اسکن عنبیه، با رمز عبور خداحافظی کنید

موضوعات داغ 2017: امنیت درگیر باج افزار، به 9 بخش تقیسم شده است، و هر بخش آن به یک جنبه مهم امنیت اطلاعات می پردازد. بیشتر بخش ها مربوط به تهدیدات می باشد، یا بر اساس نوع
( باج افزار، آسیب پذیری و موبایل) و یا بر اساس صنعت ( سلامت و درمان، زیرساخت های حساس و بازی). این گزارش دیدگاه ESET در تحولات گسترده تر در صنعت امنیت که پیش بینی می شود نقش بزرگتری در سال 2017 داشته باشند را  بیان می نماید.

افزودن دیدگاه جدید

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X