آیا از امنیت اینترنت اشیاء خود اطمینان دارید؟

آیا از امنیت اینترنت اشیاء خود اطمینان دارید؟

چگونه از امنیت دستگاه های اینترنت اشیاء خود مطمئن شوید

شرکت BullGuard، پیشرو در امنیت اینترنت، یک اسکنر دستگاه های اینترنت اشیاء که در نوع خود اولین می باشد را معرفی کرد. این اسکنر یک ابزار رایگان برای مصرف کنندگان است که دستگاه های مرتبط را که ممکن است در برابر هکرها آسیب پذیر باشند مشخص می کند.

اسکنر IoT شرکت BullGuard به همگان اجازه می دهد تا اسکن را به سرعت انجام دهند تا ببینند دستگاه های هوشمند و یا شبکه آنها در دسترس هکرها هست یا خیر. اگر یک دستگاه هوشمند آسیب پذیر شناخته شود، جزئیات مشکل امنیتی نیز ارائه می شود.

Paul Lipman مدیر عامل BullGuard می گوید: “اینترنت اشیاء به سرعت از یک بازار اولیه به یک جریان اصلی تبدیل شده اما نگرانی های جدید امنیتی وسیعی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است. ما با این اسکنر، که یک ابزار رایگان است و به همه اجازه می دهد تا امنیت دستگاه های هوشمند خود در خانه را بررسی نمایند، اولین قدم برای برطرف نمودن این مشکل را برداشته ایم.”

در نظرسنجی اخیر BullGuard که از بیش از 6000 مصرف کننده بریتانیایی انجام گرفته است، مقیاس مشکل و نگرانی که بسیاری از مردم در مورد امنیت دستگاه های هوشمند خود دارند را مشخص می کند. 66% از پاسخ دهندگان به نظر سنجی می گویند، به شدت در خصوص امنیت دستگاه های مرتبط خود نگران هستند، در حالیکه 72% نمی دانند که به چه صورتی امنیت دستگاه های خود را تامین کنند. مشکل زمانی تشدید می شود که 25% از آنها قصد دارند در 12 ماه آینده دستگاه های بیشتری خریداری کنند.

اسکنر IoT شرکت BullGuard از داده های Shodan.io اولین موتور جست و جو اینترنت اشیاء استفاده می کند، تا بتواند دستگاه های آسیب پذیر را اسکن کرده و نتایج را به صورت سر راست که برای همه قابل فهم باشد ارائه دهد. این موارد شامل دوربین های امنیتی، مانیتورهای کودکان، تلویزیون های هوشمند و دستگاه های پوشیدنی که ممکن است برای هکرها قابل رویت باشد، می باشد. اگر دستگاهی پیدا شود، به همراه آسیب پذیری های احتمالی نشانه گذاری می شود. ایمیل گزارش اسکن می تواند به تشخیص مشکل کمک کرده،  به کاربران اجازه می دهد تا اخطارهای اسکن های موفقیت آمیز خود را برای تشویق دوستان و خانواده خود برای برقراری امنیت، برای آنها ارسال نمایند.

مطالب مشابه:  خودروهای امروزی، قربانیان جدید هکرها

شرکت BullGuard همچنین یک راهنمای رایگان و قابل دانلود برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است، که شامل اطلاعات بیشتر در خصوص امنیت اینترنت اشیاء به همراه راهنما و توصیه در خصوص چگونگی نمایان نبودن دستگاه ها برای هکرها ارائه می دهد.

Lipman همچنین افزود: ” مسئولیت تضمین اینکه دستگاه های متصل امن هستند در میان مصرف کنندگان، تولید کنندگان و شرکت های امنیتی به اشتراک گذاشته می شود. و بسیار مهم است که هر کدام از آنها وظیفه خود را انجام دهند. ما این ابزار را ایجاد کردیم تا مصرف کنندگان خود بتوانند کنترل را به دست گیرند. این اسکنر یک ابزار سریع، آسان و رایگان است که آسودگی خاطر را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.”

اسکنر IoT شرکت BullGuard یک برنامه تحت وب می باشد که بر روی هر پلتفرم و مرورگری قابل اجرا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

 http://iotscanner.bullguard.com/

افزودن دیدگاه جدید

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X