جایگاه اول عرضه کننده آنتی ویروس

جایگاه اول عرضه کننده آنتی ویروس

جایگاه اول عرضه کننده آنتی ویروس

ایکاروس در جایگاه اول عرضه کنندگان آنتی ویروس

جایگاه اول عرضه کنندگان آنتی ویروس

ایکاروس در جایگاه

جایگاه اول عرضه کننده آنتی ویروس : آنتی ویروس اتریشی ایکاروس در حال بازکردن جای خود بین بزرگان جهانی است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ایکاروس که از موتور ضدویروس اختصاصی خود استفاده می کند، توانسته است در آزمون های ماه ژوئن مجله ی معتبر Virus Bulletin نتایج مناسبی را به دست آورد.

براساس این گزارش، در زمینه ی اسکن درخواستی و اسکن هنگام دسترسی، ایکاروس بهترین امتیاز و نمره ی ۱۰۰ درصد را از آن خود کرد و برتری خود را نشان داد.

ایکاروس که به امکاناتی همچون بروزرسانی خودکار پایگاه داده ای (هر بیست دقیقه)، پالایش ایمیل ها از بدافزارها و هرزنامه ها (به صورت چندزبانه)، سازگاری با SharePoint، دارای نسخه کلاینت و سرور و سازگاری کامل با آوت لوک مجهز است، برای علاقمندان به بازی و گشت و گذار در وب نیز امکانات ویژه ای دارد.

گفتنی است ارائه کننده این محصول نوظهور در بازار کشور، شرکت ارتباط امن است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین کسب نمایندگی از طریق تلفن 88747379 در دسترس می باشد.

ایکاروس با بیش از یک میلیون نمونه جدید از نرم افزارهای مخرب که هر هفته کشف می شوند، مهم است که کامپیوتر، لپ تاپ یا سرور شما محافظت شود. IKARUS anti.virus تشخیص و حذف انواع نرم افزارهای مخرب را بدون تاثیر بر عملکرد دستگاه شما انجام می دهد.

جایگاه اول عرضه کننده آنتی ویروس

منبع: افتانا

برای دریافت نسخه آزمایشی اینجا کلیک کنید

مطالب مشابه:  همایش تخصصی بانکداری ایمن

 

افزودن دیدگاه جدید

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X