راهکارهای Bee Ware

راهکارهای Bee Ware

راهکارهای Bee Ware

راهکارهای Bee Ware به زودی راهی بازار خواهد شد

راهکارهای Bee Ware راهی بازار خواهد شد

راهکارهای Bee Ware

راهکارهای Bee Ware : بی‌ویر، تولید کننده راهکارهای امنیتی و دسترس‌پذیری نرم‌افزارهای وب قراردادی انحصاری را با شرکت ارتباط امن برای عرضه محصولاتش در خاورمیانه و ایران منعقد کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، راهکار i-Suite یکی از محصولات بی‌ویر است که ابزارهایی برای مقابله با تهدیدات روزافزون سایبری را در اختیار سازمان های مختلف با اندازه های مختلف قرار می دهد. این تهدیدات می توانند تمام فعالیت های سازمان ها را تحت تاثیر قرار دهند، ولی این ابزارها علیرغم مبارزه با این تهدیدات، کیفیت بهینه ی خدمات و عملکرد سازمان ها راتضمین می کنند.

این گزارش می افزاید: i-Suite در قالب یک راهکار واحد محصولاتی چون فایروال اپلیکیشن (فایروال اپلیکیشن وب با WAF)، یک فایروال XML (فایروال سرویس وب یا WSF)، کنترل دسترسی (مدیریت دسترسی وب یا WAM) و ابزارهایی برای مونیتورینگ ترافیک و مدیریت متمرکز که باعث کاهش هزینه های پیاده سازی می شوند را به ارمغان می آورد. به واسطه ی کامل بودن این محصول در قالب تجهیزات، i-Suite با هر نوع زیرساختی سازگار است.

شهرام آذرور، مدیرفروش منطقه آسیای غربی شرکت ارتباط امن با اعلام این خبر افزود: بی‌ویر شرکتی است که با شروع فعالیت از سال ۲۰۰۲ تاکنون، با ارائه راهکارهای تخصصی حفظ امنیت سازمان ها توانسته است جایگاه مناسبی را در صنایع مختلف از جمله پزشکی، مالی و خدمات عمومی در اروپا کسب نماید.

وی ضمن اشاره به برنامه های پیش روی شرکت ارتباط امن در زمینه توسعه بازار و ارائه راهکارهای جدید گفت: همانگونه که در برنامه های سال جدید ارتباط امن پیش بینی شده، محصولات امنیتی جدیدی را به بازار خاورمیانه و ایران عرضه خواهیم کرد که همکاری با Bee Ware نیز در همین راستا انجام گرفته و امیدواریم با توسعه کانال فروش در ایران و خاورمیانه، هرچه بیشتر راهکارهای نوین را در اختیار سازمان ها قراردهیم. در واقع توزیع انحصاری راهکارهای بی‌ویر در ایران یکی دیگر از گام های این حرکت محسوب می گردد.

مطالب مشابه:  بی توجهی مدیران «کاسیا» به هشدارهای قبل از حمله سایبری

برای دریافت نسخه آزمایشی اینجا کلیک کنید

 

افزودن دیدگاه جدید

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X