محصول Zecurion برنده جایزه طلا در Cybersecurity Excellence Awards 2021 شد

محصول Zecurion برنده جایزه طلا در Cybersecurity Excellence Awards 2021 شد

Zecurion ، تولیدکننده نسل بعدی DLP ، مفتخر است که برنده جایزه طلا در Cybersecurity Excellence Awards 2021 را اعلام کند. این شرکت به عنوان پیشرو در گروه پیشگیری از نشت اطلاعات شناخته شد.
این جوایز توسط Insidersecurity Insiders با مشارکت 400000+ انجمن امنیت اطلاعات برگزار می شود. جوایز تعالی امنیت سایبری شرکت ها، محصولات و متخصصانی را که برتری، نوآوری و رهبری در امنیت اطلاعات را نشان می دهند، به رسمیت می شناسد. Zecurion به دلیل چندین ویژگی برجسته متفاوت از مسابقه در نظر گرفته شد و برنده جایزه طلا شد.
رشد سریع. از سال 2001 Zecurion از یک شرکت نوپا به شرکتی تبدیل شد که توسط بازار جهانی امنیت سایبری شناخته می شود. Zecurion راهکارهای طبقه سازمانی را ارائه می دهد که به شرکت های صنایع مختلف، از دولت و دارایی گرفته تا منابع طبیعی و مراقبت های بهداشتی، برای محافظت در برابر تهدیدات داخلی کمک می کند.
فناوری های پیشرفته. Zecurion نسل بعدی DLP یک راهکار همه در یک است، اطمینان از انطباق با مقررات پیچیده، جلوگیری از، از دست دادن اطلاعات و محافظت از تقلب داخلی، بدون کاهش بهره وری کارکنان.
ماموریت مشتری محور. Zecurion Next Generation DLP یک راهکار عالی است، اطمینان حاصل کنید که در پایان، کسب و کار شما سود خود را از دست نخواهد داد. از مجازات های عدم انطباق، تلفات تصادفی یا عمدی نشت اطلاعات، یا حتی کلاهبرداری داخلی جلوگیری می شود.
درباره Zecurion
Zecurion در سطح جهانی فروشنده راهکارهای امنیتی IT است که به شرکت ها برای محافظت در برابر تهدیدات داخلی کمک می کند.
سبد محصولات شرکت گزینه های گسترده ای را بر اساس نیاز مشتری ارائه می دهد:
پیشگیری از دست دادن اطلاعات Zecurion از اطلاعات حساس و خصوصی در برابر نشت در شبکه های سازمانی (200k + کامپیوتر) محافظت می کند.
Zecurion Privileged Access Management امکان کنترل بصری کاربران قدرت و جلوگیری از سو استفاده آنها از امتیازات را فراهم می کند.
Zecurion Secure Web Gateway کنترل دسترسی وب سایت و تجزیه و تحلیل ترافیک از یک نقطه را تضمین می کند.
Zecurion Storage Security رمزگذاری شفاف اطلاعات مهم روی سرورها و فضای ذخیره سازی ویندوز (SAN ، NAS و غیره) را ارائه می دهد.
Zecurion که تقریباً دو دهه فعالیت می کند، بیش از 10،000 مشتری شرکتی را به خود جلب کرده است، با بیش از 150 شریک تجاری در سراسر جهان همکاری می کند و تا سال 2021 در بیش از 70 کشور جهان حضور دارد.

مطالب مشابه:  خودروهای امروزی، قربانیان جدید هکرها

ارتباط امن توزیع کننده انحصاری محصول Zecurion در ایران
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید

02188747379
Sales@ertebateamn.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X