یک برج امن برای حفاظت از داده ها

یک برج امن برای حفاظت از داده ها

یک برج امن برای حفاظت از داده ها

برج امن برای حفاظت از داده ها

حفاظت از داده ها

برج امن

یک برج امن برای حفاظت از داده ها : به گزارش ICTPRESS ، براساس این گزارش، حفاظت از داده ها در مقابل نشت و یا لورفتن احتمالی به یکی از معضلات امروز شرکت های بزرگ تبدیل شده است، به طوری که گاهی شرکت ها از مقابله با کپی شدن داده ها در یک حافظه USB و رفتن آن به بیرون از سازمان، عاجز هستند.
اما برای مقابله با این قبیل مشکلات، برنامه SecureTower از شرکت Falcongaze راهکاری فوق العاده است که در شبکه سازمان یکپارچه می شود تا بتواند بر تمامی فعالیت های شبکه نظارت داشته باشد.
این گزارش می افزاید، توانایی های “سکیورتاور” در ارائه گزارش های آماری مختلف از فعالیت های انجام گرفته در شبکه، دیاگرام منابع سازمانی مورد استفاده، گزارش اینکه چه کسی، چگونه، در کدام بخش از شبکه، چه فعالیتی انجام داده و بصری سازی همه گزارش ها، آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است.
از دیگر توانایی های سکیورتاور می توان به کارکرد آن به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت منابع انسانی اشاره کرد. به نحوی که تحلیلگر گرافیکی ارتباطات پرسنل می تواند کمک مناسبی برای شناسایی همکاران فعال و کوشا در محیط کار باشد. ضمن آنکه این ابزار می تواند بایگانی ازتباطات سازمانی نیز باشد. زیرا می تواند نسبت به ثبت و ضبط ارتباطات نوشتاری سازمان اقدام کند و داده کاوی مناسبی را نیز بر بایگانی انجام شده به منظور ارائه گزارش های آماری مختلف، انجام دهد.
از آنجاییکه می توان سکیورتاور را می توان به سادگی و آسانی نصب کرد، این محصول به یکی از راهکارهای مورد توجه سازمان های بزرگ و کوچک تبدیل شده است. عدم نیاز به تخصص های پیچیده برای به کارگیری آن و رابط کاربرپسندی که دارد، توانسته این محصول را به یکی از سرآمدان حوزه جلوگیری از نشت داده ها بدل کند.
گفتنی است شرکت ارتباط امن، که ارائه دهنده راهکارهای امنیت فناوری اطلاعات است، نماینده انحصاری محصول سکیورتاور در ایران است.

مطالب مشابه:  هوش مصنوعی (AI) و مجرمان سایبری

منبع : ICTPRESS 

برای دریافت نسخه آزمایشی اینجا کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X