محافظت از اطلاعات CRM

محافظت از اطلاعات CRM

محافظت از اطلاعات CRM

چگونه از اطلاعات CRM خود در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کنیم

محافظت از اطلاعات CRM

محافظت از اطلاعات CRM : اگر در بازار پلت فرم CRM رابطه سرمایه گذار (IR) هستید، باید بر امنیت اطلاعات خود تمرکز کنید. این پلتفرم یک معدن طلا از اطلاعات خواهد بود که حاوی اطلاعات داخلی مهم در مورد امور مالی و اطلاعات شخصی شما از سهامداران شما است.

اگر مطمئن نیستید که این اطلاعات ایمن هستند، این احتمال وجود دارد که بتوانید اطلاعات مهم مشتریان و مالکیت خصوصی را افشا کنید.

نقض داده ها می تواند شهرت شما را تحت تأثیر قرار دهد و در نتیجه سهام شما سقوط کند. اما مهمتر از همه، اگر عدم امنیت شما دلیل نقض باشد، ممکن است با پیامدهای قانونی قابل توجهی روبرو شوید.

قوانین امنیتی و حریم خصوصی صنعت مالی را به شدت تنظیم می کند و هر سازمانی که تشخیص دهد که این قانون را نقض می کند، باید جریمه های سنگین یا تسویه حساب بپردازد.

CRM

برای محافظت از نام تجاری و بودجه خود، باید به طور کامل در مورد شرکت های روابط سرمایه گذاران تحقیق کنید و سیاست های امنیتی آنها را به دقت با تجزیه و تحلیل آنها مقایسه کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید از ارائه دهنده فناوری IR خود انتظار داشته باشید:

رمزگذاری

رمزگذاری تمام ترافیک در حال انتقال و اطلاعات در حالت استراحت حداقل اندازه گیری امنیتی است. ارائه دهنده خدمات IR شما باید از جدیدترین مجموعه های رمزنگاری برای اطمینان از بالاترین سطح رمزگذاری استفاده کند. برای شفافیت بیشتر، آنها باید نحوه ذخیره این داده ها را به اشتراک بگذارند. در صورت استفاده از مزارع اطلاعات شخص ثالث، آنها باید ارائه دهندگان خدمات پیشرو در صنعت با حفاظت فیزیکی از سرورها و زیرساخت ها باشند.

اعتبارسنجی

ارائه دهنده خدمات IR قوانین حریم خصوصی و پروتکل های امنیتی خود را مطابق با مقررات سطح صنعت طراحی می کند. شما می خواهید به دنبال شرکتی باشید که دارای گواهینامه ISO (سازمان بین المللی استاندارد) باشد. ISO 27000 ثابت می کند IR CRM شما از بهترین شیوه های تعیین شده در صنعت مدیریت امنیت اطلاعات پیروی می کند.

گواهینامه دیگری که باید به دنبال آن باشید System and Organization Controls 2 (SOC-2) Type 2 است. این گواهی شخص ثالث، پردازش داده های یک سرویس IR را با پنج اصل خدمات اعتماد آن مقایسه می کند: امنیت، در دسترس بودن، پردازش، صداقت، محرمانه بودن و حفظ حریم خصوصی به فقط کسانی که استانداردهای بالای خود را برای تشخیص نفوذ رعایت می کنند ممکن است دارای چنین اعتبارنامه ای باشند.

مطالب مشابه:  انتقاد تند چین از آمریکا به علت حمله به هواوی

ممیزی های انطباق امنیتی

امنیت سایبری یک معیار دائمی است. به همین دلیل ضروری است که یک شرکت IR ممیزی های منظمی را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که کنترل های امنیتی آنها کافی است. بهترین سرویس IR ممیزی های داخلی را به تنهایی انجام می دهد و شرکت های امنیتی شخص ثالث را برای ارزیابی، نظارت، بررسی و بهبود طراحی آنها استخدام می کند.

تست نفوذ

یک تست نفوذ یک حمله سایبری شبیه سازی شده است که تجزیه و تحلیل می کند که چگونه امنیت در برابر حملات سطح برنامه و زیرساخت مقاومت می کند. این دو هدف اصلی را دنبال می کند:

  • این نشان می دهد که پروتکل های امنیتی فعلی چقدر در برابر حمله مقاومت می کنند.
  • این برنامه هر گونه آسیب پذیری بالقوه ای را که هکر می تواند از آن استفاده کند، آشکار می کند – به شرکت این امکان را می دهد تا قبل از افشای اطلاعات، این مشکلات را وصله کند.

CRM

سخن پایانی: این فقط یک شروع است

رمزگذاری، اعتباربخشی، ممیزی های انطباق امنیتی و آزمایش نفوذ تنها برخی از روش هایی است که یک سرویس IR از اطلاعات CRM شما محافظت می کند. اگرچه آنها باید استاندارد باشند، اما همه ابزارهای IR دارای این سطح امنیت نیستند. با این وجود، راه های دیگری برای بهبود امنیت و قفل اطلاعات وجود دارد.

تنها راهی که می توانید اطمینان حاصل کنید که سرویس IR شما از این استانداردها مطابقت دارد یا فراتر می رود، انجام تحقیق است. صرف وقت برای مرور سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیت به شما کمک می کند تا از اطلاعات اختصاصی، اطلاعات مشتری و نام تجاری خود محافظت کنید.

منبع: hackread

برای دریافت نسخه آزمایشی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu x
X